Scarlet Witch
Wanda Maximoff krysser det høyeste og det laveste. Elizabeth Olsen, produsentene i Wandavision, og mange andre som har medvirket i Scarlet Witchs historie, snakker om hvordan figuren har holdt ut gjennom det hele. Sammen med en tapper superfan og skuespillere som Kathryn Hahn og Kat Dennings representerer denne episoden av MPower kraften hos en kvinne som jobber på sine egne premisser.