The Mob: The Addict Who Took Down The Mafia
Henry Hill var bare med i mafiaen på et lavere nivå. Men arrestasjonen av ham i 1980 for narkotikahandel fører til at mafiaen som er ansvarlig for det største ranet i USAs historie, faller. Udødeliggjort i Scorsese-klassikeren "Mafiabrødre", er dette den virkelige Henry Hill-historien, fortalt gjennom tidligere usette bilder, nylig avdekkede avlyttinger og eksklusive intervjuer, inkludert av ekskonen, Karen Hill.