Dødsskogen
Når vinteren setter inn, er krigen i Europa fastlåst, og US Rangers må ta Hill 400, en strategisk fjelltopp ved den tyske grensen.
Seks måneder etter D-dagen er krigen i Europa fastlåst. Mens de allierte styrkene nærmer seg den tyske grensen, klarer ikke forsyningslinjene å holde følge, og tilstanden forverres når vinteren setter inn. US Rangers må ta Hill 400, en viktig fjelltopp som gjør at man kan observere fiendens aktiviteter i mange kilometers omkrets, deriblant en hemmelig nazistgruppe som forbereder seg på den beryktede Ardenneroffensiven.