Kjærlighet
Antonia er gift med Massimo. De lever et rolig liv og har et tilsynelatende perfekt ekteskap. Det Antonia ikke vet, er at Massimo er utro mot henne med Michele, en ung maler som lager operakulisser. En uventet hendelse endrer livene deres dramatisk.