The Cat Came Back
Når Cheryls katt dør, lover Jim å gi den en ekte begravelse, men fotballkampen er viktigst.
Jim er på vei til fotballstadionet med Dana og Andy når Cheryl ringer og forteller at familiens katt er død. Cheryl ber Jim komme hjem, og de tre karene vender straks tilbake i håp om å trøste Cheryl og komme seg tilbake til kampen. Men en "begravelse" med forviklinger gjør at de blir forsinket, og den harde bakken gjør at Jim ikke kan begrave katten, så han legger den i fryseren i garasjen.