Legenden Om Narnia: Reisen til det ytterste hav
Når de returnerer til Narnia for å bli med Prins Caspian på en reise med det majestetiske, kongelige fartøyet kjent som «The Dawn Treader,» møter Lucy, Edmund, og deres søskenbarn Eustace havfolk, drager, dverger og et vandrende band av bortkomne krigere. Når verdens ende nærmer seg, seiler deres bemerkelsesverdige eventyr på havet mot en spennende, og usikker konklusjon.