LEGO Marvel Avengers: Code Red
Avengers samles for å redde New York, men etter en krangel mellom Black Widow og faren Red Guardian, forsvinner han under mystiske omstendigheter. Mens Avengers undersøker saken, oppdager de at skurken Collector kidnapper alle personer som har ordet “red” i navnet. Black Widow er fast bestemt på å finne faren og leder an i jakten på å finne Collector og befri fangene fra hans onde klør.