Law of Attraction
Dre tror at Rainbow tviler på hans mannlighet etter at en annen mann avfeier ham foran henne. Men da Pops kommer for å hjelpe sønnen sin med å redde ansikt, blir Ruby (gjestestjernen Jenifer Lewis) tiltrukket av denne fremvisningen av mannlighet, og paret tenner kjærlighetsgnisten igjen. Det blir pinlig når Junior blir valgt til å spille "Romeo" mot sin søster Zoeys "Julie" i skolestykket.