Gone Girl
Ben Affleck og Rosamund Pike har hovedrollene i denne thrilleren basert på Gillian Flynns bestselger om en mann som mistenkes når kona hans forsvinner.
Denne spennende thrilleren er basert på Gillian Flynns bestselger og regissert av David Fincher, og avslører hemmeligheter i et moderne ekteskap. På sin femte bryllupsdag, melder Nick Dunne (Ben Affleck) fra om at kona Amy (Rosamund Pike) er savnet. Blant medieoppstyret og med press fra lovmyndighetene, falmer Nicks portrett av en lykkelig forening. Snart fører oppførselen hans til spørsmålet: Drepte han kona?