Les Bigorneaux
I Brignogan-Plages jobber tretti år gamle Zoé i en bar sammen med faren Guy. Hun er både barpike og sjef, og hun er utslitt av å måtte ta ansvar for alt og forsørge Guy etter morens død. En morgen begynner Zoé å plages av svimmelhet og kvalme, noe som forstyrrer den daglige rutinen. Hun frykter at hun er gravid, men diagnosen viser noe helt annet.
I Brignogan-Plages jobber tretti år gamle Zoé i baren Les Bigorneaux sammen med faren Guy. Hun er både barpike og sjef, og hun er utslitt av å måtte ta ansvar for alt og forsørge Guy etter morens tidlige død. En morgen begynner Zoé å plages av svimmelhet og kvalme, noe som forstyrrer den daglige rutinen. Hun frykter at hun er gravid, men gynekologen opplyser henne om at hun lider av noe helt annet.