Prinsesser til unnsettning
På et kongelig besøk til kongeriket Wei-Ling, må Sofia, Anne og prinsesse Jun samarbeide for å redde fedrene og brødrene som er fanget i en jaguarhule. Prinsesse Mulan gjør en spesiell opptreden.
På et kongelig besøk til kongeriket Wei-Ling, må Sofia, Anne og prinsesse Jun samarbeide for å redde fedrene og brødrene som er fanget i en jaguarhule. Disneyprinsessen Mulan gjør en spesiell opptreden for å tilby noen strategiske råd til de unge prinsessene.