Union
Emilys følelser kommer til overflaten under Jack og Amandas bryllup når hun blir minnet om hvordan livet kunne ha vært. Samtidig oppstår det komplikasjoner for Daniel i Grayson Global, og Conrad starter på et nytt kapittel.