Lost Boys
Melinda og Andrea hyres til å auksjonere bort møblene til et lokalt hotell før bygningen skal rives. Når de rydder kjelleren, oppdager Melinda åndene til tre unge gutter og en hund som døde i en brann i 1956. Hun må hjelpe dem før hotellet rives ellers vil de drive som jordbundne ånder for alltid.
Melinda og Andrea hyres til å auksjonere bort møblene til et lokalt hotell før bygningen skal rives av den nye eieren. Når de rydder kjelleren, oppdager Melinda åndene til tre unge gutter og en hund som døde i en brann i 1956. Hun må hjelpe dem å krysse over til åndeverdenen før hotellet rives med dem fanget inni, ellers vil de ikke ha noe å feste seg til, og vil drive som jordbundne ånder for alltid.