I Am A Tree
Cristina treffer Burkes foreldre. De kommende legene kjemper for at Izzie skal få tilbake jobben sin. Addison tar en pause fra sykehuspliktene sine, og en pasient utnytter det som kan være hennes siste dag til det fulle.