Mack Wrestles
Mack Wrestles tar med publikum bak scenen når Mack Beggs, en transkjønnet bryter fra Euless i Texas, møter krefter utenfra som stigmatiserer transkjønnede idrettsutøvere. Midt i diskusjonen rundt deltakelse for transkjønnede i kompetative idretter, blir Beggs historie fortalt i denne høyst fengende filmen.
"Mack Wrestles", medredigert av Taylor Hess og Erin Sanger, tar med seg publikum bak scenen når Mack Beggs, en talentfull idrettsutøver fra Euless i Texas, møter krefter utenfra som stigmatiserer transkjønnede idrettsutøvere. Bryting er brutalt nok. Det er krav om styrke, hurtighet og utholdenhet, timer badet i svette, kunnskapen om at motstanderen din ønsker å tørke matta med deg. Det var likevel årsaker til at Beggs elsket idretten, det ga ham mål og mening og selvtillit. På tross av konfliktene, gjør denne filmen én ting klinkende klart: Om livet var en brytekamp, ville dommeren reist Macks arm til slutt.