Manna from Heaven
Johnnie Cochran og F. Lee Bailey drar på tvers av landet for å få tak i Mark Fuhrman-opptakene. Dommer Ito må avgjøre hvorvidt opptakene og de rasistiske epitetene de inneholder kan tillates.
Angivelige opptak av provoserende bemerkninger fra Mark Fuhrman blir fokus for forsvaret, og Cochran og Bailey må dra på tvers av landet for å sikre dem. Dommer Ito blir tvunget til å adressere et brennbart stykke bevis som forårsaker en seismisk forstyrrelse i rettssaken. Både aktoratet og forsvaret kastes inn i kaos av muligheten for en ugyldig rettssak, mens trusselen om en offentlig reaksjon henger over Los Angeles. Spenning mellom Darden og Cochran tilspisser seg i rettssalen og Fuhrman gir forsvaret en mulighet.