Marley & Me
Jennifer Aniston og Owen Wilson gir oss en god latter som John og Jenny Grogan, et ungt par som vurderer å starte familie. Så kommer Marley ... en søt labradorvalp som stryker lydighetsskolen og fort gjør sitt nye hjem til et katastrofeområde. Men med et hjerte som er like stort som evnen til å skape problemer, hjelper Marley Grogan-paret gjennom oppturer og nedturer i livet og kjærligheten, og de innser at "verdens verste hund" virkelig får frem det beste i dem.