Marvel Rising: Secret Warriors
Marvel Rising: Secret Warriors samler de unge Marvel-figurene som har blitt mye omsnakket og rost av fans. Super-tenåringene Ms. Marvel, Squirrel Girl, Quake, Patriot, America Chavez og Inferno slår seg sammen som en overraskende, men mektig gruppe ambisiøse helter. Når en uventet trussel nærmer seg Marvel-universet, har de utrente tenåringene ikke noe annet valg enn å ta utfordringen.