Marvel Super Hero Adventures: Iskrig!
Høytiden blir ekstra kjølig når Loke og jotunen Ymir planlegger å ta over verden. Marvel-heltene Iron Man, Captain America, Hulken, Thor og andre må hindre skurkene i å stjele julenissens krefter ... om noen faktisk klarer å finne ham. Heldigvis er Rakett og Groot på sporet. Helter, skurker og kosmiske dusørjegere kolliderer i et episk søken der julens – og verdens – skjebne står på spill.