Oni-Chan
Når Lila manipulerer Adrien, livvakten hans og Nathalie til å slippe henne inn i Agreste-huset, tar hun et bilde av Adrien og henne for å fange øyeblikket. Marinette, som har fulgt etter dem for å spionere, blir grønn av sjalusi. Men hun er ikke den eneste. Kagami har også fått bildet og blir så sjalu at hun blir akumatisert av Hawk Moth. Som Oni-Chan har hun en magisk maske som gjør at hun kan teleportere via mobiltelefonene til folk, og hun er fast bestemt på å holde Lila langt borte fra Adrien... for godt! Klarer Ladybug og Cat Noir å hold tritt med den flyktige skurken og snakke henne til fornuft?