Mean Ghost
Etter hun har holdt tale på Grandview High, legger Melina merke til ånden til en cheerleader som angriper sine tidligere lagkamerater. Semifinalen er bare noen dager unna, så Melinda prøver sitt beste for å finne ut av hvorfor hun ødelegger laget sitt.
Etter hun har holdt tale på Grandview High School, legger Melina merke til ånden til en cheerleader som angriper sine tidligere lagkamerater. Semifinalen er bare noen dager unna, så Melinda prøver sitt beste for å finne ut av hvorfor hun ødelegger laget sitt. Når Melinda oppdager forbindelsen mellom gjenferdet, den nye kapteinen og en «goth»-elev, tar hun kontakt med lagets trener for å få mer informasjon.