Inn i Skogen
Stan treffer på en barndomsvenn og blir hjemsøkt av minnet om hvordan han sviktet vennen da de ble mobbet som barn.
Stan treffer på en barndomsvenn og blir hjemsøkt av minnet om hvordan han sviktet vennen da de ble mobbet som barn. Stan sverger på at han skal fikse feilen ved å hjelpe vennen å finne en bedre jobb og starte et nytt liv. Alle forsøk Stan gjør på å gjøre opp for fortiden slår tilbake på ham, til vennen avslører hva som egentlig skjedde den kvelden de ble mobbet.