Mord på Orientekspressen
Kenneth Branagh regisserer et stjernespekket cast, inkludert Johnny Depp, i dette stilige, spennende og medrivende mysteriet basert på den bestselgende romanen av Agatha Christie.
Kenneth Branagh regisserer et stjernespekket team med Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, Penélope Cruz og Judi Dench i dette stilige, spennende og medrivende mysteriet basert på den bestselgende romanen av Agatha Christie. Alle er mistenkte når et mord blir oppdaget på den luksuriøse togreisen, og en brilliant detektiv må kjempe mot klokken for å løse gåten før morderen slår til igjen.