Avatar-stuntteamet skaper ikke bare fantastisk action, de driver historien. Fra kappløp under vann på ilus, flying opp i himmelen på ikrans, til manøvrering av RDA-speedbåter, gjør stuntteamet deg andpusten og sulten på mer.