Women of 9/11: A Special Edition of 20/20 with Robin Roberts
Fra de heltemodige kvinnene i nødetatene og arbeidere som risikerte alt på ground zero til de overlevende, deriblant Genelle Guzman-McMillan, den siste som ble hentet ut i live fra World Trade Center, og kvinnene som opplevde et hjerteskjærende tap. Alle delte traumer og sorg, og etter to tiår deler de en utrolig styrke og motstandsdyktighet.