Håpet i skrekken
Det siste kapittelet av BONES starter der forrige sesongs thriller avsluttet – Brennan kidnappet av sin tidligere assistent, Zack Addy, idet Booth og resten av laben desperat leter etter henne. Brennans redning er, imidlertid, bare starten på problemene deres.