New Car Smell
Etter en brifing fra Saul godkjenner Estes en hemmelig operasjon for å følge opp informasjonen fra Beirut. En overrasket Brody møter på Carrie på Langley, og en uformell invitasjon for å begrave stridsøksen blir til et møte ingen av dem kunne ha forutsett. Dana oppdager at hun har noe til felles med visepresidentens sønn.
Etter en brifing fra Saul godkjenner Estes en hemmelig operasjon for å følge opp informasjonen fra Beirut, men ikke uten å sette sin egen betrodde i førersetet. Brody er fremdeles satt ut etter hendelsene rundt bombemakeren fra Gettysburg, og får sjokk da han støter på Carrie på Langley. En uformell invitasjon for å begrave stridsøksen blir til et møte ingen av dem kunne ha forutsett. Dana oppdager at hun har noe til felles med visepresidentens sønn, Finn Walden.