Nazis at Nuremberg: The Lost Testimony
Aldri før hørte rettssaksvitnemål avslører nye detaljer om andre verdenskrig og innsiden av nazistenes krigsmaskin.
Aldri før hørte rettssaksvitnemål avslører nye detaljer om andre verdenskrig og innsiden av nazistenes krigsmaskin. Hør de rå stemmene til Hitlers kriminelle håndlangere – så som Hermann Goering, Wilhelm Keitel, Albert Speer og Rudolf Hess – samt ofrene og vitnene som modig vitnet mot dem.