Virkeligheten tar igjen
På 1990-tallet blandes fantasi og virkelighet sammen når nye verdener skapes. Der utkjempes kriger som videospill og dinosaurer vekkes til live igjen.
Mens 90-tallets teknologi utvikler seg, viskes grensene mellom fantasi og virkelighet ut i en verden der kriger utkjempes som videospill og videospill som kriger, og ingen klarer å skille dem. Virkeligheten blir aldri den samme igjen etter at Hollywood får gudeliknende skapermakt og lager nye verdener og uhyrer.