Jim finner på en fantasivenn for å slippe å dra på en babyshower med Cheryl.
I stedet for å fortelle sannheten eller oppsøke en konfrontasjon, skaper Jim en fantasivenn for å slippe å dra på en babyshower med Cheryl.