The Devil You Know
Mens Star, Alexandria og Simone jobber med en demo som skal gi dem en sjanse til å opptre på en musikkfestival, kommer Robert Crane og hans kone, Rose, til byen, og de avslører en stor hemmelighet som truer med å ødelegge gruppa.
Mens Star, Alexandria og Simone jobber med en demo som skal gi dem en sjanse til å opptre på en musikkfestival, kommer Robert Crane og hans kone, Rose, til byen, og de avslører en stor hemmelighet som truer med å ødelegge gruppa. Star tyr til ekstreme tiltak og risikerer alt for å prøve å få Roland til å produsere musikken hennes. Samtidig går Carlotta og Jahil til angrep på hverandre, mens de prøver å holde sine egne hemmeligheter skjult, og noens liv henger i en tynn tråd.