I'll Fly Away
Han lyver for Carrie, han lyver for Roya og han lyver for Jessica. Alt slitet med å holde kontroll på alliansene er i ferd med å få Brody til å bryte sammen. Carrie trosser Quinns ordre og griper inn for å holde Brody i sjakk. Dette fører til at begge må ta et oppgjør med sine motstridende følelser.
Han lyver for Carrie, han lyver for Roya og han lyver for Jessica. Alt slitet med å holde kontroll på alliansene er i ferd med å få Brody til å bryte sammen. Carrie trosser Quinns ordre og griper inn for å holde Brody i sjakk. Dette fører til at begge må ta et oppgjør med sine motstridende følelser. Dana søker trøst fra uventet hold, mens faren står ansikt til ansikt med sin dødelig fortid.