Et øye for et øye
Fiona og Jesse tar en overvåkningsjobb for en mektig legemiddelmagnat, men det er mer ved firmaet enn det som først er synlig. Michael og Sam avhører en bombemaker som er involvert i å dekke over drapet på Max.
Fiona og Jesse tar en overvåkningsjobb for en mektig legemiddelmagnat, men det er mer ved firmaet enn det som først er synlig. Michael og Sam avhører en bombemaker som er involvert i å dekke over drapet på Max. James Frain er gjestestjerne.