Omfavn pandaen: Rød blir til
Omfavn pandaen: Rød blir til er en dokumentar om kvinne-teamet ved roret til Pixars originalfilm Rød. Med tilgang bak kulissene til regissør Domee Shi og lederteamet hennes kaster denne historien lys på de sterke profesjonelle og personlige reisene som brakte denne utrolig komiske, veldig relaterbare og dypt ektefølte historien til skjermen.