Displaced
126 ankommer en begravelse der et annet lik har krasjet gravleggingen og drar så til et sykehus der en MR har gått amok. Owen og Tommy føler seg både fortrengt i hjemmene sine idet Gwyn flytter inn i Strand-husholdningen og Charles tilsynelatende blir forelderen på full tid i Vegas-husholdningen. I mellomtiden skaper T.K. bølger i sin nye posisjon.