Oss igjen
I en livlig by som banker med rytme og bevegelse, vekker en eldre mann og hans ungdommelige kones lidenskap for livet og hverandre en magisk natt. Årene forsvinner når dansegleden driver dem over det spennende bybildet fra ungdommen, og gjenoppliver gode minner.