Out of tune
Finansmann og jetsetter Markus Føns sitter varetektsfengslet for økonomisk svindel. Etter å ha blitt brutalt overfalt, velger han å gå i frivillig isolasjon – sammen med de svakeste innsatte. Her er det et hierarki ledet av Niels, den selvutnevnte lederen av fengselskoret.
Finansmann og jetsetter Markus Føns sitter varetektsfengslet for økonomisk svindel. Etter å ha blitt brutalt overfalt av en motorsykkelgjeng i fengselet velger han å gå i frivillig isolasjon – sammen med de svakeste innsatte. Her er det et hierarki ledet av Niels, den selvutnevnte lederen av fengselskoret. Markus oppdager raskt at veien til et enkelt liv på isolasjonsavdelingen går gjennom koret, men Niels er ikke klar til å dele makten med noen ennå.