Past Due
Brandon får en ny mulighet. Kevin og Maisha blir venner på en uventet måte. Emmett tar på seg mer ansvar på jobb. Cruz takler tilbakeslaget fra Ronnies tilståelse. Ronnie får sjokkerende nyheter. Toussaint får et spor i saken sin.