Peninsula
Filmen "Peninsula" fordyper seg i Italias surfehistorie og nåtid, og utforsker kystlinjen og en lidenskapelig surfekultur. Opptakene er i 35 mm, 16 mm og super8-film, og inneholder eksklusivt arkivmateriale og innsikt fra italienske surfepionerer. Dokumentaren, regissert av Luca Merli, viser reisen for italiensk surfing, med bidrag fra et talentfullt, kreativt team og artister for soundtracken.