Pennys nye liv, del 1
Penny, den hemmelige datteren til den berømte popstjernen Bakia, og venninnen Camilla bestemmer seg i hemmelighet for å gå på auditionene til M.A.R.S. Penny er fascinert av en mystisk, ung sanger.
Penny, den hemmelige datteren til Bakia (den mest berømte popstjernen om dagen), og hennes beste venninne Camilla bestemmer seg i hemmelighet på å gå på audition for M.A.R.S. I mellomtiden er Camilla veldig glad siden hun er forelsket i Sebastian, og hun kan ikke vente med å møte ham igjen. På et torg hører Penny en fyr synge med sin far og forblir fascinert. De blir enige om og møtes og Penny gir ham hennes lykkeamulett rett før faren hans, Mitch, blir mystisk tatt av politiet. Penny vil måtte møte moren sin etter auditionen selv om resultatet fremdeles er usikkert.