Performance Anxiety
118 haster til redningen ved nødsfall i et kommersielt bakeri og på en kroppsbyggingskonkurranse; Bobbys årlige prestasjonsvurdering sender Chimney til brannmannsakademiet, der han treffer på et kjent ansikt; Eddies tante blir involvert i privatlivet hans; Maddie hjelper en nervøs tenåring som lider av et panikkanfall.