Peter Pan & Wendy
Wendy Darling er en ung jente som strever med å forlate barndommshjemmet sitt. Hun møter Peter Pan, gutten som nekter å vokse opp. Sammen rømmer de med brødrene til hennes og den vesle feen Tingeling til det magiske Drømmelandet. Der møter Wendy den onde sjørøveren Kaptein Krok, og det utspiller seg et spennende eventyr som skal forandre livet hennes for alltid.