Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Kaptein Jack Sparrow har en blodhevn å betale: Han skylder sin sjel til grusomme Davy Jones, med mindre han kan unngå død — og evig forbannelse — ved å få tak i den legendariske "dødmannskisten". Frykten øker når den mektige "Kraken" stiger opp fra havdypet for å knuse planker, skrog og bein. Inneholder tobakkskildring.