Pluto Junior
Pluto og Pluto Junior nyter en lat ettermiddagslur når den lekne valpen henger seg opp i en ball, en ballong, en orm, en fugl og en klessnor. Pluto redder sønnen sin fra en farlig situasjon, blir hengende fast i prosessen, men klarer å lande med et plask.