En gutt i et tre
Når det forråtnende liket av den venezuelanske ambassadørens sønn blir funnet hengende fra et tre på campus på en eksklusiv privatskole kalles dr. Temperance Brennan og agent Seeley Booth inn for å etterforske. Dødsårsaken ser ut til å være selvmord, men både Brennan og Booth mistenker at det kan finnes en alternativ dødsårsak.