PORTRAITS DE VOYAGE : NOROUZ - Le Nouvel An Iranien
I denne episoden blir vi invitert til å feire nowruz, den iranske nyttårsaftenen. Iranere over hele landet deltar i denne spesielle feiringen som er full av symbolikk og poesi.