PORTRAITS DE VOYAGE : SYRIE - LES KASHASHS
Kashash er dueoppdrettere med et dårlig rykte. De jobber på hustakene i Damaskus og sies å være av en aggressiv natur, og de har rykte på seg for å være tyver og løgnere. En av dem forteller oss om sin store lidenskap.