Hjemsøkt
På Halloween må utrykningsarbeiderne dra på redningsaksjoner på en kirkegård, en hjemsøkt høykjøretur og en skummel Halloween-parade. Maddie tror hun har fått et «spøkelses»-anrop fra en savnet turgåer. Hen er i en liv-eller-død-situasjon med faren som forlot henne. Eddie får kontakt med sin utstøtte kone igjen.