Helt Glatt
Eph og Nora kjemper for å redde livet til Kaptein Redfern før de kommer ansikt til ansikt med de grusomme virkningene av viruset. Antall rotteangrep øker hurtig og Fet forstår at noe uforklarlig er på gang under byen.
Eph og Nora kjemper for å redde livet til Kaptein Redfern før de kommer ansikt til ansikt med de grusomme virkningene av viruset. Antall rotteangrep øker hurtig og Fet forstår at noe uforklarlig er på gang under byen. Setrakian slippes løs fra fengsel og begynner å planlegge sitt eget nådeløse angrep på viruset.