Boy Trouble
Mens jentene gjør seg klare for Atlanta Next-festivalen, setter en sjokkerende avsløring hele gruppa og drømmene deres i fare.
Mens jentene gjør seg klare for Atlanta Next-festivalen, setter en sjokkerende avsløring hele gruppa og drømmene deres i fare. Samtidig er Carlotta og Cotton fremdeles uenige, men når en hemmelighet lekker ut forandrer alt seg for alltid, og jentene får sjokkerende nyheter.